Kunsthal Rotterdam

Jaarverslag 2014

  • Kunsthal Rotterdam
  • Programma & Publiek
  • Kunsthal & ondernemen
  • Kunsthal & samenwerken
  • Educatie & Talentontwikkeling
  • Marketing Facts & Figures
  • Kunsthal Rotterdam
  • Programma & Publiek
  • Kunsthal & ondernemen
  • Kunsthal & samenwerken
  • Educatie & Talentontwikkeling
  • Marketing Facts & Figures
  • Home
  • Programma & Publiek
  • Kunsthal bezoekers
  • Contact
  • Print pagina

KUNSTHAL bezoekers

De Kunsthal richt zich op een breed publiek, en doet daarbij geen concessies aan de kwaliteit. Ieder jaar weet de Kunsthal ruim 30% nieuw publiek te genereren dat niet eerder de Kunsthal bezocht. In 2014 is het percentage nieuw publiek zelfs 41%. Dit hoge percentage is vooral te danken aan de contrastrijke programmering en de invoering van de Museumkaart. Gezien het resultaat van 252.411 bezoekers in 11 maanden kan geconcludeerd worden dat het publiek de Kunsthal in grote getale heeft bezocht in 2014.

Verschillende generaties bekijken de tentoonstelling over de Tweede Wereldoorlog

De Museumkaart is geldig

Ter gelegenheid van de heropening heeft de Kunsthal in samenwerking met de Nederlandse Museumvereniging besloten om de landelijke Museumkaart in te voeren. Door deze invoering kunnen vele kunst- en cultuurliefhebbers de Kunsthal – voor het eerst in haar 23-jarig bestaan – bezoeken met de bekende Museumkaart. Samen met de regionale Rotterdampas die sinds 2012 onbeperkt gratis toegang verleent is een bezoek aan de Kunsthal nu nog toegankelijker.

  • Flexibel en contrastrijk
  • Tentoonstellingen 2014
  • Events en nieuw publiek
  • Publieksparticipatie
  • Kunsthal bezoekers
  • verwacht
 
  • De Kunsthal in 2014
  • Een eigenzinnig instituut in Nederland
  • Het gebouw
  • Facts & Figures 2014
  • Organisatie
  • Contact
  • Flexibel en contrastrijk
  • Tentoonstellingen 2014
  • Events en nieuw publiek
  • Publieksparticipatie
  • Kunsthal bezoekers
  • Kunsthal Light
  • Kunsthal & de stad
  • Cultureel ondernemerschap
  • Kunsthal Membership
  • Word ook partner
  • Educatie & talentontwikkeling
  • Marketing & media
  • De kracht van samenwerken
  • Colofon

  .

jaarverslag 3013

  • Like ons op Facebook
  • Volg ons op Twitter
  • Volg ons op Instagram